donderdag 10 november 2016

Bekentenis van Sexfotograaf Piet-Vana 36 Pics


Ik was in Tallinn (Estland) en kwam daar Vana tegen een meisje van 20,een leuk koppie en een lekker lijf. Na wat praten haalde ik haar over om voor 30 dollar een naakt sessie te doen. we gingen naar een lingerie winkel en kochten 2 sexy setjes. We gingen naar mijn hotel kamer, ze klede zich uit en trok het witte setje aan Jezus wat een mooi kutje. Om haar tepels stijf te krijgen begon ik er aan te zuigen ze kreunde er van.Tussen foto 10 en 11 kon ik het niet langer houden en heb haar geneuk. Ze is blijven slapen en ze is die nacht zeker 10x klaar gekomen. De volgende dag sessie 2 gedaan, daarna geneukt en zijn de stad ingegaan. Die nacht nog bij mij geslapen en afscheid genomen. Dag lieve geile Vana ik moet weer verder
Waardering
Neuken: 9
Pijpen; 8,5

Hot Estonian Model  Vana Sessie 1
Hot Estonian Model  Vana Sessie 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten